FAQ

Is het nodig om een account te openen als ik wat wil bestellen?
  • Dat hoeft niet! Het biedt wel een aantal voordelen. Je hoeft nooit meer je gegevens toe te voegen, je gaat sneller door de betaling heen, je kunt meerdere adressen toevoegen (da's wel zo handig, kun je het bij je buren of op je werk laten bezorgen). Maar het is natuurlijk wat je zelf wilt. Het is beide mogelijk.

Met welk bedrijf versturen jullie je pakketjes?

  • Wij hebben gekozen om het via MyParcel te versturen. De pakketjes worden bij Post.nl aangeboden en zij bezorgen ook bij jullie. Natuurlijk krijgen jullie een track- en tracecode om je bestelling te volgen. 
Hoe lang duurt het voordat een pakketje bezorgd wordt?
  • Normaal gesproken duurt een levering 1 dag (nadat wij het pakket hebben aangeleverd). Het kan zijn door drukte (bijv. in de December-maand) dat het wat langer duurt.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Bij een bestelling boven € 49,00 verzenden wij gratis. Is het bedrag lager dan zijn de verzendkosten € 4,50.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  • Ja, dat kan. Dit kun je nog niet aangeven in de webshop. Stuur dan even een mailtje naar [email protected] dan kunnen we de verzendkosten berekenen.

Wat zijn de betaalmethoden?

  • Je kunt bij ons de betaling doen via IDeal of creditcard (Mastercard, Visa card & Maestro).

Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?

  • Ons telefoonnummer is 075-6227860. Wij zijn bereikbaar op maandag van 13.00 - 18.00 en dinsdag t/m vrijdag van 09.30 -18.00. Zaterdag van 09.30 -17.00 uur.
  • Ons email adres is [email protected]

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

  • Ja, dat is zeker mogelijk. Onze winkel is gevestigd aan Zaanweg 72 in Wormerveer.
  • In het bestelproces geef je aan dat je de bestelling wilt ophalen, wij sturen een mail wanneer het klaar ligt.

Staat je vraag er niet bij?

To Top